האירוע ששילב אופנה ויופי של המותג "לוריאל פריז"

שנייה לפני שאני מפציצה עם כל מה שחדש על המדף, הנה לכם אירוע יוצא דופן של מותג הקוסמטיקה "לוריאל פריז" שיודע כל פעם להפתיע וכל שנה ב"יותר גדול". אם לפני שנתיים הם עשו תצוגה פתוחה לקהל בשדרת השאנז-אליזה, לפני שנה תצוגה צפה על נהר הסיין, הנה השנה הם ערכו אירוע שמשלב אופנה וביוטי בפריז, עם 600 אורחים, 32 דוגמניות ושגרירות היופי של המותג, 13 מעצבי אופנה ו-66 מראות וסגנונות איפור שונים המוכיחים שאשה היא יפה בכל גיל ובכל גוון עור. לצד הדוגמניות המקצועיות, צעדו דוברות המותג לדורותיו כמו אנדי מקדואל והלן מירן, ביחד עם אווה לונגוריה שהגיעה עם בנה התינוק, מארי בוצ'ט, ליה קבדה ועוד. 

 

דוברת חדשה למותג

בימים אלה הצטרפה לחבורה המכובדת הזו דוברת חדשה, ויולה דייוויס, שחקנית אמריקאית ומפיקה המופיעה על המסך הגדול, בתיאטרון ובטלוויזיה. זוכת פרס  האוסקר, טוני, ואמי, ובקרוב היא תגלם את מישל אובמה בסדרת טלוויזיה חדשה. ותשמעו מה אומרת השגרירה החדשה, "זו זכות גדולה להיות מי שאת בלי להתנצל על גילך או על צבע עורך, כל עוד את חיה את החיים שלך כפי שאת רוצה לחיות אותם. זה בעיני ערך עצמי". ריגשת אותי ויולה.

 

סדרה חדשה למותג

כמו שהבנתן, מדובר במותג סופר אקטיבי, מעודכן ומתחדש, ומזין את השוק במוצרים חדשים פורצי דרך. הנה לדוגמה המוצר החדש שהוא הרחבה של סדרת האנטי אייג'ינג "רוויטליפט". מדובר באמפולות לטיפולי אנטי אייג'ינג Revitlift Filler Ampoules מארז של 7 אמפולות אטומות עד לרגע השימוש המתאימות למינון יחיד יומיומי. מתאים בדיוק ל-7 ימי השבוע כדי להשיג את התוצאות המקסימליות. האמפולות מעניקות לחות לעור הפנים, משיבות את הנפח ומעלימות קמטוטי עור שונים. מכילות חומצה היאלורונית טהורה, נגזרת של ויטמין B5, ותמצית מרוכזת לשימור. מחיר 110 ש"ח.

   

להשיג ברשתות הפארם, כל בו, רשתות המזון ותמרוקיות פרטיות. 

 

הנה לכם סידרה חדשה, אורגנית טבעית וטבעונית Liv.Unique לרכישה רק בדיוטי פרי

באחד הבלוגים הקודמים שלי סיברתי את אוזנכן שמשהו מרענן וטוב קורה בדיוטי-פרי ג'יימס ריצ'רדסון. כל כמה חודשים מושק שם מותג-על חדש לרכישה בלעדית רק באולם הדיוטי פרי. וכל מותג הוא "בול בפוני". כך עם המותג אייזנברג (מוצרים מושלמים אם אתם בדרך לחו"ל, מומלץ מאד), כך עם הבושם החדש "קיליאן". ועכשיו שמעו נא על גאווה ישראלית, בימים אלה אנו מתבשרים על השקת המותג החדש Liv.Unique בסדרת אנטי אייג'ינג המורכבת ממרכיבים טבעיים ואורגניים בלבד המונעים ממזונות-על - "הסופרפוד".  

שני בר-עוז היא היזמית מאחורי הפורמולות האלה שצמחו מתוך צורך אישי. היא מספרת שנולדה עם רגישויות יוצאות דופן שאילצו אותה במהלך חייה לקרוא כל מוצר ולבדוק את המרכיבים שלו. לסנן מה נכנס לגוף ולהגיע משם לפתרונות בריאים כדי שאיכות חייה לא תיפגע. את הכימיקלים והסיליקון היא המירה בחלופה נקייה ופעילה, ויותר מזה, בריאה. לא בכדי בוחר בה הדיוטי פרי להשיק את הסדרה בלעדית אצלם, כבוד גדול.

המוצרים של Liv.Unique כוללים שגרת טיפוח לעור הפנים, ושגרת טיפוח לעור הגוף.

הסדרה לעור הפנים כוללת קלינזר (מנקה) לניקוי העור, ויטמין A אנטי אוקסידנט, וויטמין E להזנת העור, סרום ליפטינג לעור הצוואר והפנים, קרם לחות מולטי ויטמין עשיר, וקומפלקס ליפטינג לאזור העיניים.

       

הסדרה לעור הגוף כוללת פיליינג קפה ממריץ לעור, ויטמין A וויטמין E להזנת העור, וקרם לחות מולטי ויטמין.

כל המוצרים של הסדרות מורכבים מתאי גזע עצי תפוחים נדירים בשוויץ, הורמון גדילה של צמח הסויה הזהה לאסטרוגן הנשי, ויטמין C, וטכנולוגיה חדשה של הזרקת המולקולות היישר אל לב התאים. אז אם גם אתם עדיין בארץ וטרם נסעתם לחו"ל ואתם נמנים על אלה שמקפידים על מוצרים טבעיים, זוהי הזדמנות נהדרת להתחדש במוצר איכותי וטוב -  Liv.Unique  היא סדרה טבעית, טבעונית, ואורגנית ובעלויות השוות לכל נפש.

לרכישה בלעדית בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, ובאתר הדיוטי פרי.

 

איך מקלפים ראשים שחורים רגע לפני שהפצע יוצא?

אם אתם סובלים מעור מעורב עד שמן, מפגעי עור וראשים שחורים, או פצעונים והפרשות שומניות ,הנה יש פתרון חדש במיוחד עבורכם. מותג הטיפוח הבינלאומי "גרנייה" Garnier מרחיב את הסדרה Pure Active עם מסכת פחם מתקלפת לניקוי הראשים השחורים. הפחם כידוע הוא מינרל בעל יכולות ספיחה עוצמתיות, כאשר התוצאה המושגת היא מראה מרקם עור מעודן ונקי לאחר שימוש אחד בלבד. לאחר 4 שבועות הנקבוביות מצטמצמות ועור הפנים הופך אחיד ומאט. וכמובן, גם הראשים השחורים נעלמים ביחד עם הפצעים והפצעונים. תודה לאל.

כל שצריך לעשות הוא למרוח כמות נדיבה של המסכה על האזורים הנוטים להברקות שומניות. ואני אומרת בנדיבות והכוונה בלי להתקמצן כי כשמורחים שכבה עבה, קל ונוח יותר  להסיר את המסכה בחתיכה אחת. מורחים, מחכים 20-30 דקות עד שהחומר מתייבש, ומסירים מלמטה למעלה. את השאריות רצוי לשטוף. מומלץ רק עד פעמיים בשבוע, ולא באזורי העיניים והשפתיים.  מחיר 14.90 ש"ח

להשיג ברשות הפארם, כל בו, רשתות המזון ותמרוקיות פרטיות. 

טיפים לעור יבש במיוחד, של המותג הדרמו-קוסמטיקה סרווה

הנה מידע שרבים מאיתנו לא מודעים לו, בחורף הלחות יורדת ובעקבותיה גם הלחות של עור הפנים ועור הגוף יורדת גם כן. העור הופך יבש, אדמומי ובמקרים קיצוניים גם מגרד. מותג הדרמו-קוסמטיקה Cerave  הוא תוצר של מחקרים ופיתוח של דרמלוגים המתמחים בעור יבש. הקרם לחות של המותג זכה במקום הראשון וכ-המוצר המומלץ ביותר ע"י דרמלוגים בארה"ב!! מכיל פורמולה עם 3 סרמידים חיוניים להזנת העור ושיקום השכבות. סרמידים 1,3 ו-6, אשר זהים לסרומידים של העור, וביחד עם טכנולוגית (MVE (Multi Vesicular Emulsion Technology - סרמידים אלה חודרים לשכבות העור בשחרור מושהה, כך שהעור מוזן במשך שעות ארוכות. המוצרים ללא בישום וללא פראבין.

הנה כמה טיפים חשובים לשמירת על עור מפני יובש:

  • מקומות הנוטים ליובש קיצוני כמו כפות ידיים ורגליים, מומלץ לדלג במקלחת על סבון במקומות אלה מדי פעם, ולהשתמש בסבון ללא סבון.
  • בחורף רצוי לעשות מקלחות קצרות, כי כידוע המים מייבשים את עורנו.
  • הפכו זאת לשגרת הטיפוח שלכם, והקפידו למרוח קרם לחות על הגוף ועל הפנים מיד עם סיום המקלחת, להשבה מהירה של הלחות לגוף
  • כשמחממים את הבית בחורף, הקפידו לשים קערת מים בחדר, להענקת לחות לאוויר. 

את מוצרי Cerave  ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים, רשתות הפארם, ובקופ"ח מכבי. בנוסף ניתן לקניה באתרי און-ליין שונים.

 

בוסט של לחות

מכירים את ההרגשה כשלפעמים נדמה שעור הפנים עוד שנייה נשבר מיובש? כאילו הוא צועק "לחות ומהר בבקשה". אז כנראה עוד מישהו הרגיש כמוני אי שם במעבדות GIGI, חברת הקוסמטיקה הבינלאומית הקיימת למעלה מ-60 שנה ומייצאת את מוצריה המקצועיים בעיקר לדרמלוגים וקוסמטיקאיות מקצועיות ב-40 מדינות בעולם. החברה השיקה סדרה שמטרתה למזער את נזקי אורח החיים המודרני ולהגן על העור מפני רדיקלים חופשיים, ערפיח ושאר נזקי הסביבה. המוצרים מכילים 4 תמציות צמחים טבעיות המופקות בטכנולוגיה חדשה המשמרת את התכונות האיכויות של הצמחים. המוצר חדש הוא הרחבה של סדרה קיימת והוא תרסיס לחות מרענן - Fresh Water Mist שמתאים לשימוש בכל עת ולכל סוגי העור. נספג בקלות ומעניק תחושת חיוניות ומראה רענן לעור. התרסיס יכול לשמש גם במקבע של מייק אפ, או בכל שלב ביום בו העור זקוק לבוסט של לחות ואנרגיה. אני נושאת אותו איתי בתיק תמיד, מרגישה שהעור צמא לתשומת לב ולחות, שפריץ קטן וכולם מרוצים. 

להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות של מעבדות גיגי ומכוני יופי ברחבי הארץ. לבירור טלפון 03-9258888

 

אילו טיפולים אסתטיים מומלצים לעבור, ובעיקר היכן?

מכונים לטיפולי אסתטיקה יש הרבה. אז בבקשה חברות יקרות, טיפולים זה טוב וחשוב, אבל יש לשים לב לאן אתן הולכות ואצל מי אתן בוחרות להפקיד את היקר מכל, הפרצוף שלכן. חשוב ביותר ולהקפיד ולבחור באנשי מקצוע, רצוי רופאים מוסמכים, עם תעודות והוכחות בשטח של ניסיון ותוצאות. על מי שאני מאד רוצה להמליץ היא ד"ר אירנה סנדלר, רופאה MD, בעלת קליניקה לרפואה וטיפולים אסתטיים הן בתל אביב והן בראשון לציון. בקליניקה תוכלו לקבל סדרות של טיפולים למיצוק העור בפנים ובגוף, הרמה והעלמת קמטים וקמטוטים, ובמקביל סדרות טיפוח להשלמה וחיזוק הטיפול האסתטי. 

אחד הטיפולים היותר מבוקשים בקליניקה הוא טיפול ה-Magic Glow לטיפוח אזור הפנים והצוואר, מושלם בעיקר למי שיש לה אירוע ורוצה להראות בו הכי טוב בעולם היות והתוצאות ניכרות כבר אחרי טיפול אחד בלבד. ישנן מי שבוחרות לעשות את הטיפול הנ"ל באופן שגרתי כדי שתמיד תראה הכי זוהרת ורעננה, דורש תחזוקה של פעם ב-3-4 חודשים.

הטיפול  ה-Magic Glow כולל 3 שלבים לטיפוח: השלב הראשון הוא ניקוי עוצמתי של עור הפנים והצוואר עם מסכת ה-Magic שהיא בפיתוח בלעדי של ד"ר סנדלר.   זמן טיפול 10-15 דקות. השלב השני הוא מיצוק והרמת העור עם טכנולוגיית DEEP3 המאפשרת שליטה סלקטיבית בעומק הטיפול בעזרת המכשור הרפואי המאושר על ידי  ה-FDA האמריקאי. זרוע המכשיר מחממת באופן מבוקר את האזורים סביב העיניים, הפה, הצוואר, ועור הפנים, מרימה וממצקת את עור הפנים ומעלימה קמטים וקמטוטים. זמן הטיפול 40-50 דקות. השלב השלישי הוא שיקום והזנה על ידי חומרים ומוצרים מיוחדים פרי פיתוח בלעדי של ד"ר סנדלר. אמפולות הזנה, סרום הזנה משמן אבוקדו, שמן נבטי חיטה וחמאת שיאה, וקרם לחות להזנה ארוכה עם ויטמיני E C D לשמירה על חיוניות העור. זמן הטיפול 15-20 דקות. 

מדובר בטיפול מושלם לאנשים כמוני שלא רוצים להזריק או לא יכולים להזריק. בעזרת גלי רדיו וגלי חום העובדים על השכבה הפנימית של העור עד לעומק של 11 מ"מ. כלומר על המרקם הפנימי של העור, הטיפול הוא אפקטיבי, ללא כאב, לכל סוגי העור, עם תוצאות ארוכות טווח ואין צורך בזמן החלמה. המכשור בקליניקה של  ד"ר סנדלר הוא מהמתקדמים והאמינים ביותר בשוק, בעל יכולות טכנולוגיות חדשות ועוצמות גבוהות ביותר, הנותנות תוצאות טובות הנראות לעין ולטווח ארוך של חודשים, וזאת להבדיל מטיפול שיגרתי אצל קוסמטיקאית, עם הגיל ונזקי הסביבה הקלוגן והאלסטין של עורנו שוב אינם מתחדשים ולכן נוצרים הקמטים ונפילה של העור. החום של המכשיר מעורר את הקולגן והאלסטין להתחדשות, ומעלים קמטוטים ויוצר מראה זוהר ומטופח. ניתן לתחזק גם אזורים נוספים בגוף כמו בישבן, אזורים עם צלוליטיס ובזרועות הידיים. 

על סמך ניסיון, מחקר ופיתוח, פיתחה ד"ר סנדלר סדרה רפואית קוסמטית של מוצרים המיועדים לטיפולי האנטי-אייג'ינג. להבהרה, ניקוי והזנה של העור. כל המוצרים מכילים חומצות בריכוזים גבוהים.

המוצרים לניקוי כמו ה AHA Active וה-AHA Cleanser המכילים חומצות אלפא ובטא הידרוקסי לחידוש תאי העור, להסרת תאים מתים והחלקת העור באופן יסודי ביותר. מותאם במיוחד לבעלי עור שמן בעייתי עם פצעונים, ולטיפול בקמטים. 

להבהרה של העור פיתחה ד"ר סנדלר סדרה הכוללת סרום אולטימייט למיצוק וחידוש תאי העור, סרום אפגרייד Upgrade Serum המכיל תמצית מרוכזת לחידוש תאי העור ומיצוק העור. וכן קרם הבהרה שהינו תכשיר פעיל להבהרת כתמי עור ופיגמנטציה, לחידוש תאים מתים ומניעת קמטים.

בתחום ההזנה הסדרה כוללת את סרום המטריקס המכיל נגזרת של ויטמין C נגד רדיקלים חופשיים, תמצית אובלפיכה להזנת העור ומניעת קמטים, ושמנים אתריים התורמים לניחוח נעים ורענן.

בימים אלה פתחה ד"ר אירנה סנדלר סניף חדש בתל אביב רחוב הארבעה 9 מגדל תיכון קומה 3 "פנתרה", 052-3991001.  ובסניף בראשון לציון רוטשילד 35,  03-9562832

 

ולסיום ריח חדש מבית ג'וצי Gucci

נכון שבושם זה לא טיפוח, אבל אין כמו לסיים סדרת טיפולים, להיראות הכי "פרש" ואז להשפריץ ניחוח חדש ומרענן. בושם הוא מאד אמוציונלי. יש נשים שלא תחלפנה לעולם בושם בעד שום הון שבעולם ויש כאלה שבכייף שלהן לשנות ולהחליף בכל הזדמנות את מותג הבושם. 

אבל מעבר לריח טוב שלו, בושם הוא טעם וזיכרון אישי. כזה הוא הבושם החדש של ג'וצי Gucci Memoire D'une Odeur הנמכר בלעדית רק בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. בושם הוא זיכרון של ריח. עבור המנהל האמנותי של המותג, אלכסנדרו מישל בושם לוקח אותך למקומות וזיכרונות אישיים. הוא מגשר בין זיכרונות מהעבר, להווה העכשווי ומקרין ישירות על העתיד.

המיוחד בבושם החדש של ג'וצי הם המרכיבים שיוצרים תווים חדשים של ריח וקטגוריה חדשה בעולם הבשמים תחת השם "Mineral", שילוב של ריחות ורגשות, ריחות וזיכרונות. התרכובות מכילות את פרח הקמומיל הרומאי שגדל בגינות רומא עוד במאה ה-16 ובעל ניחוח ארומטי מתוק של דבש ותפוח ירוק. לזה הוסיפו את ניחוח פרח היסמין, הפרח שנאסף בהודו ונקרא מלכת הלילה עם איכויות ייחודיות של מזג מתוק עם ליבת תפוזים, ומרכיבים של עצים אציליים כמו עץ הארז בעלי תווים חזקים של וניל ועוד.

גם הבקבוק מיוחד בהשראת בקבוקי הוינטאג' של המותג, הבקבוק מחורר כמו עמוד יווני מהעת העתיקה, זכוכית ירוקה שקופה וכבדה, ומכסה זהוב נוצץ ככתר. מחירים: 60 מ"ל במחיר של 80$, 100 מ"ל במחיר של 108$.

להשיג בלעדית רק בדיוטי פרי, ג'יימס ריצ'רדסון

חברות יקרות, המפתח הוא לשמור על שגרת טיפוח אישית שמתאימה לכן. העיקר הוא לעשות ולשמור כי "אחר כך" הופך למאוחר מדי.